Sammanfattning

Kategori:

Det blev ingen löpning idag heller :( får se om det blir imorgon istället, känner att det är bättre att vänta tills man är helt frisk istället för att fresta immunförsvaret och få tillbaka skiten direkt.. Har gått på den niten tidigare och det är inte speciellt kul. Har istället ägnat dagen åt exakt ingenting, öppnade boken jag skrev om innan och den verkar riktigt bra. Jag ska ta itu med den ordentligt någon annan dag :) sedan åkte vi till Värnamo och handlade och hälsade på lite folk. Sedan hem och bokade resa så på torsdag nästa vecka beger jag och C oss till Kreta. Kommer blir kanon och jag längtar så jag snart spricker! :) hade velat springa varje dag inför detta men får se hur det går.. Nu har vi kollat på film och jag har sovit såklart ;) somnar alltid när det vankas film.. Haha! Vad ska ni hitta på i sommar? Tillbringar ni den i Sverige eller utomlands? :) Just det! Pappa och Jennie fick reda på ett av mina svampställen idag och de hade aldrig sett så mycket svamp innan.. Så det blev kantarellsoppa till lunch idag. Det kan jag verkligen rekommendera!! :) så gott med skogens guld! Ha en go kväll! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: