Oh Lord!

Kategori: Allmänt

Helsikes vilken värk jag har i kroppen! Träningsvärken from hell så att säga! Herregud, mina vader!! Kan knappt gå.. Hahaha. Verkar som att R4F-passet gör otroligt nytta i alla fall och det är ju bra! Redan tappat 9 hekto sen den 1 juli, antar att det är mest vätska. Inte för att vikten spelar någon roll i detta fallet, vill ju bli lite bättre i löpningen och kanske tajta till magen lite. Det borde ju gå! :)
 
Har hostat mig igenom hela natten, vet inte vad som hänt för jag kände mig inte dålig igår och jag känner mig inte dålig idag. Har hävt i mig massa the nu på morgonen så jag hoppas jag kan ge mig ut och springa framåt dagen.
 
Det fick bli smidig frulle idag, fiberberikad havregrynsgröt med en äggvita och en kopp the. Nu ska jag ut och lägga mig i solen :) Gött att vara ledig!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: