Nytt steg i livet.

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligt gjort det. Till hösten lämnar jag ICA och det ska bli såååå skönt. Ni anar inte! Tar mina lådor och flyttar till Jönköping till Jennies 24 kvadrat, det är bara tills vidare som tur är. Ska börja leta lägenheter redan nu så hoppas vi får tag i något snart! Ska börja plugga, Logistik och Ledning på Tekniska Högskolan. Är så nervös men hoppas, HOPPAS att det ska passa mig och allt känns bra.
 
Till helgen står det bröllop på schemat och naturligtvis är jag ute i sista minuten när det gäller kläder. Så jag klickade precis hem några stycken, inte mindre än tre stycken, på Nelly.com precis. Smidigt värre! Håller tummarna för att någon av dem passar, alltid lika svårt med storlekarna.
 
Funderar på att ge mig ut på en promenad innan jag kryper ner i sängen. Känns som att det behövs för att stilla mitt humör.
 
Kram på er.
 
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Önskar dig lycka till <3 När slutar du? Kramar

    Svar: TACK! :) Jobbar v. 33 ut sen slutar jag! Kram
    Lisa Johnsson

    2012-07-02 | 22:24:40
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se
  • Jasmina säger:

    Hej Lisa,

    Då får jag önska Dig lycka till och hoppas att du ska trivas bra med din utbildning!

    Ha det gott!
    Mina

    2012-07-07 | 13:29:24
    Bloggadress: http://becomingawomanofexcellence.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: