Haft ytterligare en kanondag

Kategori:

Semestern blir bara bättre och bättre! Haft en underbar dag till. Plockade massa kantareller med systeryster på förmiddagen, två kilo fick vi ihop. Vad som fick oss att vända på klacken och åka hem igen var en stor fet orm som slingrade sig en halv meter ifrån mig! Trodde bannemig att jag skulle dö! Sprang snabbare än blixten in och satte mig i bilen! Haha.. Något vi kommit på är att det är mycket tidssparande att rensa kantisarna i skogen så slipper man det tråkiga när man kommer hem. :) bara att skära av dem, borsta och vips ner i korgen! Smidigt värre! :) Sedan gick jag ett sms av C att han ville bjuda mig på romantisk middag och bio och det kan man ju inte direkt tacka nej till ;) (hans kärleksbeteende håller i sig, jag undrar vad han är ute efter ;)) så det blev middag på o'learys och spiderman! Bästa filmen på länge kan jag tala om :) helt klart en film att rekommendera! Imorgon kommer massa bilder, LOVAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: