Gårdagens träning.

Kategori: Allmänt

Igår gick jag hela dagen och funderade på om jag skulle ge mig ut och springa eller inte. Hade absolut ingen energi till det och hostan ville liksom inte ge sig. Men vi 17-tiden fick jag ändå på mig löparkläderna och efter tjugo minuters ytterligare tvekan liggandes på rygg, stånkandes i hallen begav jag mig ut och sprang och övervann alla dumma tankar. Det blev bara 26 minuter och sedan R4F-passet och det räckte för att bättre på träningsvärken ännu mer.. haha. Totalt en träningstid på 60 minuter. HEJA MIG!!
Idag är jag dock helt säker på att jag ska ha en träningsfri dag. Hostan ger sig inte och jag känner mig trött och hängig. Så det blir jobb i x antal timmar och sen ska jag till Elin och fixa mina naglar.
 
 
Nu väntas det gröt till frullis.
Ha en go dag!
 
 
PUSSSS
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: