Fantastisk semester!

Kategori:

Så var semester över. Helt sjukt. Tre veckor bara svischar förbi och nu är det bara några veckors jobb kvar innan skolan börjar. Märklig känsla kan jag säga. Detta innebär massa nya grejer för mig.. Flytt, nya vänner, ny klass, nytt folk, fester, plugg, träning och massa skojsigheter. Jag ser framemot det såååå mycket men det är samtidigt ett litet nervöst pirr i magen. Det kommer säkert bli kanon! :) Så hur har semestern varit då? Jo tack! Regnet öste ju ner mina två första semesterveckor men resan till Grekland var underbar och den kommer jag leva på länge. Har hittat på en hel del men också försökt vila upp mig, fiskat, spelat golf, solat, badat, haft mysiga grillkvällar, plockat kantareller, tränat, sprungit, varit på bröllop, varit i Varberg, på Liseberg, ätit och druckit gott, festat, och njutit i en solstol med en bok. En fantastik sommar helt enkelt! :) hur har eran varit? Imorgon tänkte jag börja skriva ordentligt här igen och på onsdag börjar jag och ytterligare två i familjen med fitnessfighten. Så det kommer bli mycket uppdatering här framöver! Nu är det bra mat, träning och rutiner som gäller, det enda som egentligen är positivt med att börja jobba. Sov gott mina fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: