Bra första dag på semestern

Kategori:

Började dagen med gröt och ägg till frukost sedan packade vi bilen full och styrde kosan mot Sveriges vackraste sommarstad - Varberg! Tog en tur på stan och jag fick tag i både byxor, två par och en klänning. Fick ett par örhängen av C också! Tror jag ska ta med mig honom på bröllop fler gånger för OJ va kärleksfull han blev ;) haha.. Sedan tog vi en lunch på campino och fortsatte mot stranden för sol och bad. Jag och C tog första doppet för i år, och det var svinkallt kan jag meddela. Ganska sent att ta första doppet vid denna tiden på året men vädret har ju inte visat sig från sin bästa sida tidigare.. Sedan sov vi på stranden en stund och tog sedan en glass på hamnpaviljongen! :) hur mysig dag som helst! En bra första semesterdag kan man säga och jag känner på mig att detta kommer bli bästa sommaren någonsin :) för nu har jag bestämt att det fina vädret ska stanna hos oss! :) Imorgon blir en löpning igen, ska bli skönt!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3314400/images/2012/pic_4ffb23adddf2b34288000794.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3314400/images/2012/pic_4ffb23b2ddf2b35ddc000683.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: