2 Juli

Kategori: Allmänt

God morgon på er! Har ni haft en bra helg? Min har varit kanon! Har dock inte haft tid för att blogga som ni kanske märkt.. Tävlade i lördags och låg på en 19 plats av kanske 90 stycken par efter första dagens spel, hade kanonväder och trevligt sällskap och jag var grymt nöjd med mitt spel efter ronden. På kvällen vankades det tävlingsfest på Höganloft men god mat och uppträdande. Efter maten stack jag iväg till HC med ett härligt gäng tjejer och jag kan säga att snabbare förfest har jag aldrig varit med om, en flaska vin uppdrucken på vägen dit.. hahah! Hade i alla fall en skitrolig kväll som skulle avslutas med efterfest men jag fick inse mina begränsningar och åka hem istället. Skulle ju upp och tävla på söndagen igen. När jag vaknade på söndagen öste regnet ner och fick reda på att tävlingen hade avbrutits pga åska och översvämmad bana, så en timme skulle tävlingen skjutas fram. Jag kröp med glädje ner i sängen och sov en timme till. Fick senare på dagen veta att tävlingen inte kunde slutföras så det blev aldrig något spel på söndagen, riktigt surt eftersom vi ville ut och krossa banan och plocka några placeringar men icke! Så kan det gå!
Så vid halv två tiden tog jag och bruttorna och åkte ut till HC för att äta pizza, blev dock sallad för min del och årets första mjukglass! SÅ GOTT! Kollade på hästtävlingarna och njöt av solen. Väl hemma tog jag och Jennie årets första kantarellrunda och visst finns det gott om kantisar i år, älskar kantareller! Sedan tänkte jag ta en liten powernap innan fotbollen så vid åtta låg jag och sov och vaknade inte förrän halv tre. Med kläderna på. Haha! Så nu är jag utvilad ordentligt eftersom jag somnade om och sov enda till kl. halv nio :) GÖTT!
 
Ha njutit av en god frukost nu, omelett av äggvita, ost, salt och peppar. Enkelt o gott!
 
Ska strax ge mig ut på mitt första Run 4 Fun-pass.. Spännande! Väntar bara på att regnet ska avta lite.
 
 
Ha en bra dag!
All kärlek - Lisa Johnsson
Svettig och go efter löprunda nu i veckan!
Ska strax visa er hur långt jag sprungit/gått denna veckan..
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: