Ytterligare ett litet förtydligande.

Kategori: Åsikter

Det är ingen som tvingar dig att läsa det jag skriver här, det är ditt eget val!

När det kommer till träning och hälsa blir alla så avundsjuka när andra vill lyckas och värre är det om någon faktiskt lyckas. Man unnar inte någon en vältränad kropp eller en god kondition, vilket för mig är helt stört och det gör mig så irriterad! En slimmad kropp eller en biffig sådan kommer inte som ett brev på posten, utan det ligger hårt slit och många timmars träning för att nå de mål man vill.. Alla kan lyckas, med rätt vilja och motivation, och det är därför jag skriver här. :)


Ta en titt på dig själv och ditt liv innan du nedvärderar andras!

TACK O HEJ LEVERPASTEJ! :)

PUSS




Kommentarer

  • Syrran säger:

    Håller med dej! :) <3

    2012-02-06 | 22:29:35
  • Lisa säger:

    :) Glöm inte tidningen imorgon! <3

    2012-02-06 | 22:58:30
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Den svenska avundsjukan är alltid lika underbar. Man kan aldrig unna någon annan nått! You go girl

    2012-02-06 | 23:20:43
  • Lisa säger:

    Tack du! Det är ju tragiskt att människor inte har något bättre för sig :)

    2012-02-07 | 08:14:44
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Anna säger:

    Mycket bra skrivet, håller fullkomligt med! Jag hade kunnat skriva så mycket om just detta, men det blir alldeles för lång läsning :D Kram

    2012-02-07 | 09:57:49
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Ja, jag försökte begränsa mig lite för att det inte skulle bli ett för långt inlägg. Kram

    2012-02-07 | 10:13:15
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Anna säger:

    härligt! Ja, jag just sånt här irriterar mig så mycket så hade jag börjat skriva hade jag nog eldat upp mig så vida pass att jag hade gått upp i atomer, hehe! Jag ska berätta en sak om just detta när vi ses på jobbet :)

    2012-02-07 | 11:52:53
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Det ska bli intressant att höra ;)

    2012-02-07 | 13:11:13
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Kristin säger:

    Ja det är verkligen konstigt det där:) jag tror det beror mycket på okunnskap. Många tror att man måste träna som en idiot bara för att man ska träna, men träning är något som växer fram och tar tid. Det är inte många som är i det stadiet av sin träng där du är nu och känner därför avundsjuka istälet för att ta tag i sin egen träning. Alla har vi ju nån gång börjat från början:)

    En person tränar för att gå er i vikt en annan för att få större muskler, jag träna för att må bra, orka bära runt på mitt barn och har som mål att få tillbaka min mage som den var förut:) jag skulle aldrig utesluta något ur min kost, men stoppar ändå inte i mig vad som helst när som helst! :)

    Det är kul att läsa andras bloggar för att få lite inspiration och glädje:) men det är nog viktigt att sätta upp sina egna mål efter sina egna förutsättningar:)

    Alla är vi olika, med olika mål i livet! Puss:D haha

    2012-02-07 | 15:16:16
  • Lisa säger:

    Du har så rätt i allt du skriver. Vare sig någon har mål i träning, karriär eller utbildning borde borde man pusha och hjälpa varandra istället för att bli avundsjuka. Men det är ju så vi svenskar uppenbarligen funkar..



    Vi som är i detta stadiet får helt enkelt bry oss om varandra och skita i alla de som sprider negativ energi :)

    Lycka till med din träning!



    KRAM

    2012-02-07 | 16:39:58
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: