Träning!

Kategori: Allmänt

Varit iväg och kört afrodance med en lite skara glada tjejer! Mycket roligt, (när jag väl kom dit var det ju hur kul som helst) och nu är jag på fruktansvärt bra humör och kommer sova gott i natt :) gjorde 33 burpees också, fyfan säger jag, börjar tröttna på dem...

Bra dag på jobbet också och imorgon slutar jag vid fyra! TJOOOOHOOOO! :) Sen ledig hela helgen!

Övrig information:
Efter denna utmaningen kan jag hittills göra 25 stycken armhävningar på tå, målet är 25.. Innan kunde jag göra max 7 på tå sen var jag DÖD.
Minskat några kilon i vikt, exakta kilon uppdateras efter vägningen nästa söndag. (Jag har tjuv-vägt mig, fast vi inte skulle, kunde inte låta bli :) )
Imorgon kommer min 2 liters kesellaburk som chefen beställt åt mig!! WIE!


Kommentarer

  • Anna säger:

    Härligt! Mycket bra kämpat! De lönar sig när man sliter. Inget kommer om man ligger i soffan och drar sig. Jag fick mig ett gott morgon skratt angående kesella :) sed sen! Kram

    2012-02-24 | 07:20:37
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Nej, det är ju så! Känns ju bra att så fort få resultat :) Men det är ju lika bra att köpa en stor burk så man har hemma ;)hahaha

    2012-02-24 | 07:41:42
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: