SÅ KUL!

Kategori: Kost o Träning

Att humöret kan svänga så väldans på bara några timmar. Nu sitter jag här igen, glad och endorfinfylld. En prottedrink i magen och strax väntar en dusch. Nu lämnar vi det dåliga humöret bakom oss och låter det vara kvar där. Det har ju förtusan inte varit framme på flera månader, så det kanske var dags att rasta det lite.. ;) haha

Imorgon SKA jag ut och springa på morgonen (har jag skrivit det här kan jag inte backa ur). Ska lägga fram alla kläder redan ikväll så det bara är att slänga på sig allt och vips är man iväg och vips är det gjort! Värre är det ju faktiskt inte :)

NU - Big Brother



I det här moodet hoppas jag att jag vaknar med imorgon!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Härligt. Då ses vi på gott humör imon :)träning hjälper mot de mesta ;) jag får försöka lära mig hantera turkyoghurten :) den är tzatziki för mig, haha!

    2012-02-21 | 22:10:59
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Kajsa säger:

    Wiieee, vad bra vi var! Jag har också ett super duper bra humör nu =)

    2012-02-21 | 22:17:14
  • Lisa säger:

    Ja, det är verkligen så! Träning gör en på gott humör :)



    2012-02-21 | 22:19:26
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: