Problem problem problem

Kategori: Allmänt

Ena stunden funkar kommentarsfältet, andra stunden inte. Sen när statistiken börjar fungera så sluter kommentarsfältet och tvärt om!! Hatar när det krånglar!! Nu har jag i alla fall fått igång statistiken igen, håller tummarna för att det funkar för all framtid så! Tack Anna för hjälpen :)


Har varit och kör afropass med ett glatt gäng tjejer, 13 pers var vi denna gången. Alltid något liksom, men kul hade vi ju som vanligt :) Ni som inte var där kan inte gå och lägga er med gott samvete ikväll men det kan vi... laaallaaalalalalaaaaa ;) skämt o sido!


Haft en väldigt bra dag idag, känt mig mer död än levande men goa jobbarkompisar, träning och en pannkaka på de så är ju dagen fulländad :) Jajamen, och helg imorgon -JOBBHELG! Hade så klart hellre varit ledig men jag var ju ledig förra, och jag är ju ledig nästa. Så med lite positivt tänkade ska det nog gå :)

Sov så gott allihop! Kul att se att ni är så många som läser :)

Puss o Kram

Kommentarer

  • Anna säger:

    Håller med, dagen går fort på jobbet bör man har roligt med er. Härligt med ett träningspass :) imon är det min tur. Jag hoppas de löser sig med kommentarsfältet. Du kan maila blogg och fråga vad som händer. Visst är de kul med många besökare :) mina har ökat :) undra vilka alla är, hehe! Nu blir det att krypa ner i en nyböddad säng :) sov gott så ses vi imon! Kram

    2012-02-16 | 22:26:16
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Ja, det är ju så :) Jag är lite avundsjuk på ditt band, vill också springa! Det löser sig nog, har redan mailat och frågat så jag hoppas dom svarar snart.. Ja, helt sjukt va mycket folk egentligen.. haha, sov gott! KRAM

    2012-02-16 | 22:36:41
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: