Myskomage

Kategori: Allmänt

Nu är magen lugn som en filbunke igen, jag begriper mig inte på den. Har aldrig tidigare haft problem och har alltid kunnat äta allt utan att den påverkas (mer än att den blir uppblåst om jag äter för mycket choklad.. haha).

Hade velat träna nu ikväll men det får vänta tills imorgon, då står step-up på schemat men innan dess ska jag jobba mellan 10-19.15. Är ledig i helgen och det ska bli sååå skönt! Funderar på att anmäla mig till en afrokurs, tvådagarskurs helt gratis. Kan jag behöva för att få den där extra inspirationen till att leda pass igen.. Får se hur det blir med det :)


Kärlek! - Lisa

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du Lisa. Jag kom på det, tips för o hålla motivationen uppe är alltid kul! För alla blir väl trots allt lite lata och ofokuserade ibland, am I right? Vad gör Du i såna lägen :)

    2012-02-07 | 21:07:51
  • Anna säger:

    Gött då ses vi imon =) Jag kan ha en teori om din mage, jag vet inte om den stämmer dock. Jag har själv råkat ut för de där, men jag kan förklara mer imon. Jag tog tag i min löprunda tillslut, pjuh. Den satt långt inne :)

    Anmäl dig vettja, det är ju perfekt!

    2012-02-07 | 21:19:34
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Kajsa säger:

    Vill du med till Kulltorp på box någon tisdag så kan vi ju samåka =) Super roliga pass!

    Tips, bli medlem i shapelink.com om du inte redan har en träningsdagbok. Kram

    2012-02-07 | 22:08:59
  • Lisa säger:

    Kommer ett inlägg om det imorgon, kika in då vettja! Anonyma kommentarer publiceras inte i fortsättningen.



    Ses imorgon då Anna! Duktig du var som tog dig ut! :)



    Det gör jag gärna Kajsa, skulle åkt idag men min mage strulade lite innan idag så jag valde att vänta tills imorgon. Då tar vi nya tag! Tack för tipset men jag har redan en träningsdagbok :) KRAM

    2012-02-07 | 22:12:20
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: