Mörrrn mööörrrn!

Kategori: Allmänt

Usch va jag är trött idag, trodde inte det var sant när klockan ringde.. Det tror jag i och för sig aldrig när klockan väcker mig på morgonen. haha! Jag hade hellre varit ledig idag kan jag tala om, skitgött väder och bara vägar. Njää, bara att bita ihop och jobba enda till sju ikväll. Efter det blir det afro, inte så värst sugen på det heller kan jag erkänna men bara att bita ihop där också. Detta är en dag man bara får bita ihop och bara göra, såna dagar gillar vi inte. Imorgon ska jag ut och springa igen, blir nog bara en kortare runda men det ska göras. Det var så himla gött att springa igår! :)

Jaja, jag är på rätt bra humör ändå, det är ju snart helg! Och jag är ledig! :) HÄRLIGT!

Blir inte många inlägg idag som ni kanske förstår.
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: