Melodifestivalen

Kategori: Allmänt

Mycket bra dag idag! Till och med melodifestivalen var ju lite bra :) Daniel Lindgren var sjukt bra likaså den fjantiga lilla typen Ullebulle med sitt munspel. Yes yes, hur går det med att hålla uppe er motivation såhär på helgerna? Jag har idag stått emot både pizza, chokladfondue, kärleksmums, läsk, chips, godis och ostbågar. Ja, har jag bestämt mig så kan jag - Viljan att vinna är starkare än rädslan att förlora som Adam Alsing hade sagt. Haha. Nu väntar sängen på mig, ska bli skönt med sovmorgon imorgon :) Sov så gott! PUSS

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Träningsmotivationen är på topp men värre med allt gottit och sött tyvärr, måste dra ner på det... =(

    2012-02-12 | 11:36:03
  • Lisa säger:

    Ja, det är jobbigt men man känner sig grym när man motstått alla godsaker. ;) Och viljan att träna blir ännu starkare! Gör som jag, testa att avstå alla sötsaker under 30 dagar, en vecka har gått och jag känner redan att suget har släppt lite. :)

    2012-02-12 | 14:21:39
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: