Kvällens planer!

Kategori: Allmänt

Ja, det var lika gött att sluta tidigt som vanligt! Jag uppskattar verkligen att gå hem tidigare på fredagen, även om det är sent för visst ;) Tidigt eller sent, beror på hur man definierar det!

Har precis slängt ihop en kycklinggryta till kvällen, till det blir det pasta och sallad. Det blir inte allt för mycket pasta för min del, men C ville ha det :) Efter det blir det som sagt bowling! Himlans roligt faktiskt. Fast innan allt detta måste jag klara av dagens utmaning, så bara att ta på sig träningskläderna och sätta igång :) Mindre motiverande en fredagkväll, men det är ju bara att bita ihop! :)


Kommentarer

  • Anna säger:

    Gott! Här blir det tacos =)

    Spela lite för mig, det är ju så kul!

    2012-02-10 | 18:10:08
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Gott det också ju! ÅH! Skulle gjort tacos istället.. haha

    Det ska jag göra duu :)

    2012-02-10 | 18:15:49
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: