Jag skulle tränat!

Kategori: Allmänt

Ikväll är jag så väldans träningssugen att det vara kryper i kroppen, men jag har ju redan gjort mitt pass idag. Hade jag tagit med mig mina träningskläder till jobbet hade jag varit och tränat nu, men att först cykla hem och byta om och sedan ta cykeln tillbaka hade tagit för lång tid. Men men, nästa vecka ska jag köra hårt på cirkelträningen även om jag tränat på förmiddagen :) Det är ju så kul med cirkelträning!!

Imorgon kl. 7 bär det av till Ullared på pensionärsresa. Så kommer nog blir dåligt med uppdatering imorgon, ska försöka så gott jag kan :)

Ha en fortsatt skön kväll, det ska jag ha!

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Jag och Jennie körde stenhårt så vi tränade åt dig med ;)

    2012-02-27 | 20:35:19
  • Anonym säger:

    Vila är minst lika viktigt som träning och kost, glöm inte det!:) kram

    2012-02-28 | 14:18:03
  • Lisa säger:

    Bra Kajsa! Ikväll kör vi hårt igen! :)



    Ja, det har du helt rätt i.. :)

    2012-02-28 | 19:33:39
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: