I did it!

Kategori: Allmänt

Tjjjjooooohoooooo! Jag klarade det :) 5 km på under 30 minuter, det tycker inte jag är så dåligt gjort! Det var trots allt motvind på de första 15 minuterna och jag har inte sprungit på över två månader.. :) Stolt över mig själv! Gjorde 32 burpees, situps och russian twist när jag kom hem också. Galet jobbigt! (Jag gjorde 31 stycken igår också men  tror jag glömde skriva det) :)



Ursäkta den dåliga bilden med någon konstig filur som motiv, men ser ni hur svettig och go man är efter att man sprungit? ;) Jag fullkomligt älskar mina löparkläder också, fick dem av mamma och pappa i julklapp och de är verkligen superduper bra! Sitter som en smäck, bra kvalite och man slipper frysa :)

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Bra gjort Lisa! Visst är det skönt att springa =) Snygga löpakläder!!!

    2012-02-22 | 10:24:19
    Bloggadress: http://mayasvardag.bloggplatsen.se
  • Anna säger:

    Bra jobbat :) kul med nya kläder. Det gör så mkt för de blir roligare. Bra jobbat med tiden, där ligger jag i lä :)

    2012-02-22 | 10:27:11
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Tack tack tack!! Det gick förvånansvärt lätt vilket är skönt! :)

    2012-02-22 | 11:29:54

Kommentera inlägget här: