Heldag med shopping!

Kategori: Allmänt

Ja, det blev dyrare än jag hade tänkt men mycket fint och skojsigt fick jag med mig hem. Kommer inte behöva handla något på ett par månader nu känns det som :) Det var knappt en kotte där heller vilket var skönt för vi kunde gå runt precis som vi ville och kika på allt möjligt roligt.


Började dagen med en rejäl frukost, gröt, ägg och kaffe



Fikapaus med kaffe och bulle (JA JAG SYNDADE! :) Och det var såååå gott!)

Lax och grönsaker (bytte ut potatisen mot grönsaker istället), Mycket gott!

Köpte hem storpack av finncrisp, mandel, valnötter, solroskärnor och ägg - Otroligt billigt.



Träningsredskap med avtagbara vikter, för att kunna träna smidigt hemma. Nu har jag inget val till att inte träna ;)

Och nu har jag precis städat mitt rum, bytt sängkläder, torkat golvet och rensat lådor. Ska strax ge mig ut och springa och sen ge mig iväg på box. Full rulle hela dagen men det gillar jag :)

Hur har din dag varit? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: