Härligt!

Kategori: Träningstips

Så gött med ett riktigt hårt box-pass. Känner mig så stark efter all denna fantastiska träning. Kört 7 pass denna veckan + 238 burpees om jag inte har räknat helt fel! Det är ju sjukt många och jag är så jävla grym! Inte så svenskt att säga så om sig själv, men jag är grym alltså. Jag har tränat mycket i mitt liv, men aldrig riktigt haft några mål. Nu har jag mål som jag strävar efter och det visar resultat. Idag lyckades jag göra 25 armhävningar på tå i ett sträck så jag kommer ju kunna göra många fler innan första utmaningen är klar.

På torsdag börjar FF (FitnessFighten) som är mitt nya mål. Jag behöver nya mål att sträva efter hela tiden för att inte tröttna, träningen blir så mycket roligare och man ger inte upp lika lätt. För min del är det lättare att sätta ett mål som inte är så långt bort, 30 dagar är ju ingenting. Men om jag istället hade satt målet till sommaren, hade det känts så långt bort att jag lätt hade gett upp. Har du kört fast i din träning? Testa att sätt ett mål på en kortare tid (delmål), för att nå ditt slutgiltiga mål, det funkar i alla fall för mig! :)


Nu ska jag baaaaddaaaaa! :) Ska koka mig själv i badkaret och sen slänga mig framför tvn. Imorgon blir det morgoncardio, löpning med extremintervaller i backe. DET NI! ;)

Kommentarer

  • Anna säger:

    jag är anmäld weeiii

    2012-02-26 | 19:59:36
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    BRA! Imorgon kommer träningsscheman och kostupplägg ;)

    2012-02-26 | 20:22:47
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Anna säger:

    Så gött!!! Ja nu jäklar kör vi. Kommer inte min mage tightas ihop nu blir de kniven:)Vi kanske få lite goa tips till maten ändå fast vi kör vårt race :) min axel är helt körd. Det hände på jobbet idag :/ hoppas de har gått över tills imon. Jag vet att det bara är önsketänkande, tyvärr :((

    2012-02-26 | 20:37:11
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Kniven är det sista alternativet! Vi ska kämpa tills svetten sprutar och kilona rasar! Jäkla axel, vad har du gjort? Inte lägligt att bli skadad nu ju.. :S Jag håller tummarna och ber till han där uppe (jag gör det bara när det kniper och det är ju vid sånna här lägen) att det ska bli bättre :) haha.. Kram på dig

    2012-02-26 | 21:04:09
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Anna säger:

    Jag håller med så nu jäklar :) det bara knäckte till i den, jag bar inget eller så utan de bara hände. Fundera på om de är en sträckning. Tack, vad gullig du är. Hoppas han hör och besvara detta :) ska nog gå och sova. Har klantar mig rejält och är så förbannat less på mig själv nu. Berättar på jobbet imon. Sov gott! Kram

    2012-02-26 | 21:33:47
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Alma säger:

    Du är så duktig! Önskar jag hade lite av din energi!!! :)

    2012-02-26 | 21:56:06
  • Lisa säger:

    Tack! Träning ger ju energi, bara jobbigt i början ;)

    2012-02-27 | 08:31:04
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: