God natt!

Kategori: Allmänt

Dags att inta sängen, har en go känsla i kroppen av att jag kommer klara denna utmaningen (båda utmaningarna) galant! Känner mig fortfarande så där superpeppad och jag har verkligen viljan och motivationen nu. Bäst att köra på när känslan är bra. Hoppas den håller i sig läääänge! Är så taggad att jag hade velat göra de där 21 burpeesen och situpsen redan idag men nää, det får väl vänta tills imorgon i alla fall :) haha har ju redan gjort mina 20 för idag! Hur går det för er? :)

Imorgon slutar jag tidigt, eller ja, jag slutar vid fyra och det är tidigt för att vara mig :) Ska bli riktigt skönt att vara ledig i helgen och bara njuta. Hoppas på fint väder och några härliga promenader i solen :) Lite golfträning också!

God natt allihopa!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: