God morgon :)

Kategori: Allmänt

Allt bra med er? Här det det kanoners!

Vill bara upplysa er läsare om att inga anonyma kommentarer besvaras eller accepteras. Roligare om jag ser vilka ni är också :) Annars är det skitkul att ni kommenterar, det motiverar!

Ha fruktansvärd träningsvärk i armarna idag, men jag älskar känslan. Värken är ju ett bevis på att man faktiskt fått ut något av träningen och det är ju det man vill :)

Ledig idag! Har inget planerat och det är så gött. Ska bara ligga i soffan och kolla tv hela dagen.. NÄÄÄÄÄ, kanske inte. Får nog pallra mig ut på en PW sen i alla fall. Blir en timmes Kick'n box ikväll också :)


Nu - Frukost!

Kommentarer

  • Anna säger:

    God morgon! Jag är tlöttt (=trött) som coola killen hade sagt :d



    Jag ska bara lata mig jag med, så gött att göra de på sin lediga dag. Fast ikväll får jag nog ta på mig löparskorna :D



    Tack det samma, håller med det går fort när man har en superbra arbetskamrat som dig :D

    Ha en jättefin dag!

    2012-02-07 | 10:00:31
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Jag är också trött, fy tusan! haha



    Bra du! Bara ut och spring, det känns gött efteråt :)

    Ha det bäst :)

    2012-02-07 | 10:15:02
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: