En dålig bortförklaring

Kategori: Allmänt

Jaa, eller helt enkelt bara en helt vanlig förklaring. Blev ingen träning, eftersom jag från början inte hade planerat att jag skulle gå. Då slutar det alltid med att jag struntar i det. Är dessutom fruktansvärt trött efter denna jobbarhelgen och efter 29+30= 59 burpees kommer jag ha gjort vad jag behöver idag :) (ska strax göra de sista 30)

Varför förklarar jag mig ens? Sjukt! Jag gör ju faktiskt precis som jag vill, jag har haft en riktigt go eftermiddag och kväll och det ska jag fortsätta ha! :) Imorgon tar vi nya tag istället! :) Ingen mening att stressa fram när man inte känner för det, då tar jag den där vilodagen som jag behöver istället för att tvinga mig själv. Jag vet ju att imorgon kommer jag vara het på gröten igen ;)




Kommentarer

  • Anna säger:

    Håller med dig. Känner man inte för de så strunta man i de. Träningen kommer att finnas där ändå, den försvinner inte :D

    Ha en fin kväll! Kramar

    2012-02-19 | 20:14:01
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: