Dagens!

Kategori: Kost o Träning

Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt med hallon/blåbär, stekta äggvitor och två glas vatten

Mellanmål: 1 Finn Crisp med skinka och en kopp te

Lunch: Lasagne och tomatsallad, tre glas vatten

Mellanmål: Kesella med funligt, 1 finncrisp med två skivor skinka, vatten

Innan träning: äpple

Efter träning: Proteindrink för första gången någonsin och det var riktigt gott! Smakar chokladmilkshake! :) Ingen är gladare än jag, eftersom jag älskar milkshake.. Haha

Träningen gick bra idag, kändes lite bättre och jag höll (nästan) koll på alla stegen :) Lite förvirrat och tokigt men vi klarade oss igenom detta passet också, och alla verkade nöjda och glada efteråt :) Det är tråkigt att folk inte dyker upp på träningarna dock, tror att tiden är lite väl sen och folk är för trötta (FÖR LATA) och orkar inte träna vid den tiden. Men men, några tappra fighters kom idag och kämpade och shakade, och visst var det kul? :)

Nu duschen! Ser framemot helgen nu :)

Kommentarer

  • Alma säger:

    Nästa vecka kommer jag! :)

    2012-02-09 | 21:34:53
  • Anna säger:

    Låter härligt med drinken. Jag gjorde oxå en idag, fy fasen vad god den var. Yummie!

    Jag tycker folk kan ta sig i kragen, de är ju så gött efter träningen. Man är så nöjd med sig själv, iaf jag =)

    2012-02-09 | 21:36:41
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Va kul Alma! :)



    Helt sjukt gott är det! Får nog bli en till mellanmål imorgon på jobbet också, det är ju Freitag! ;)

    2012-02-09 | 21:41:46
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Anna säger:

    Det är ju perfekt! De ska jag ha i åtanke att ha med oxå =) Nästa gång köper jag choklad tror jag :) Iofs så testade jag att lägga i lite kakao igår, men helt perfekt blev de inte.

    Räkröran gör jag så här. Lite creme fraiche, majonäs, räkor, dill. Ibland har jag rödlök i oxå, men inte idag. salt och peppar oxå. Smidigt och galet gott. Fast inte med mkt majonäs bara, då blir de för äckligt :/

    2012-02-09 | 21:47:02
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: