Att utnyttja tillfället

Kategori: Allmänt

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Vilket också resulterade i att jag stoppade i mig en hel del onödiga saker, men det var det värt! :) Massa onödiga kolhydrater slank in i min mun på Chilithai och sen blev det lite lite mörk choklad till melodifestivalen. Men som jag njöt av den.. haha :) Har aldrig varit så gott med choklad innan.. :) Och eftersom pappa fyller år blir det tårta sen också, men ja, födelsedagar är undantag! Då tillåter jag mig själv att äta socker :) Det blir alltså inte riktigt en hel månad utan socker, men det är betydligt mycket mindre än jag ätit tidigare och det är fortfarande ett steg i rätt riktning. När de här trettio dagarna är över ska jag göra en ny utmaning, fast en mer rimlig. Exempelvis att jag får äta något på lördagar, eller när någon fyller år. Något som håller i längden.

Blev ingen löparrunda, MÅSTE på boxen ikväll alltså! YEYE! Inga undanflykter.. Eller jag kanske kommer på något bra under dagen :) haha.. Typiskt mig när jag inte har planerat..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: