Att stå emot..

Kategori: Allmänt

Efter rundan runt österskog åkte jag och mamma till affären. Och helt plötsligt inser jag att jag står i kön med en chokladkaka i handen. Har sockersuget blivit starkare än psyket efter två veckors uppehåll? NJÄÄÄÄ, skulle inte tro det! Jag bet ihop och la tillbaka chokladen igen, och nu sitter jag och stoppar i mig jordgubbar istället! Mycket bra gjort, och mycket godare! Choklad smakar ju aceton!!! hihih.. eller inte.. Om två veckor ska jag unna mig choklad, den med 70% fyllning.. SÅÅÅÅÅÅÅ GOD! haha


Kommentarer

  • Anna säger:

    Vad duktig du är!!! :D Jag köpte ju med mig choklad hem, dum som jag är :/

    FAst jag får äta mig mätt nu så kanske det inte blir något förrän imon =)

    Du måste testa de där dark rye som jag lagt ut på bloggen. Bättre än finncrisp, i promise 0)

    2012-02-17 | 19:47:52
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ja, fast nu har jag tuggat i mig massa läkerol istället.. haha :)

    Ja, det måste jag testa, såg det inlägget! Vart har du köpt det? :)

    2012-02-17 | 19:50:27

Kommentera inlägget här: