Alla hjärtans dag!

Kategori: Frukost

Ja, god morgon! Hur står det till? Här är allt kanon, som vanligt nu för tiden :) Haft en mysig morgon med mitt hjärta, bjöd på frukost och kollade på Vakna med The Voice. Och frukosten var uppskattad, stekta hjärt-ägg och pannkakor. Nu ligger man på plus.. ;) hihi..



Det syns kanske inte så mycket, men hjärtan är det. Jag gjorde ett gott försök i alla fall :)



Pannkakor och apelsinklyftor


Men själv höll jag mig till fiberhavregrynsgröt.. Haha, två stekta hjärtan också såklart! Kommer stå mig hela dagen på detta känns det som :)


Stor kram och mycket kärlek till Er på Alla Hjärtans Dag :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Har precis gjort lite övningar i den, men jag är ju som en stel tant i kroppen, haha!



    Syns jätteväl att det är hjärtan, perfekt!

    Ha en fin dag!kram

    2012-02-14 | 09:51:07
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Jag ska med köra lite sen tänkte jag, ska bara få röven ur soffan först.. haha :)



    Kram

    2012-02-14 | 10:24:09
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: