29 burpees, situps och russian twist gjorda!

Kategori: Dagens utmaning

Hälften av vad jag ska göra idag är i alla fall gjort, bara 30 kvar men dom tar jag när jag kommer hem från jobbet.. Eller kanske på jobbet? ;) haha, nää,tror inte det!

Jag känner att jag blivit mycket starkare av att göra dessa övningar, orkar många fler armhävningar än tidigare och jag har inte ont i axlarna när jag sitter i kassan på jobbet längre :) Vet inte om det är inbillning, men det känns som att det gjort nytta :) Det måste det ju gjort, jag har ju gjort skitmånga! haha

Kommentarer

  • Anna säger:

    Härligt, många inlägg det gillar jag =)

    Du är galen, jag hade aldrig orkat de. Skönt att du känner att de har gjort dig mer stark :D

    Vad gott med tårta, fundera på om jag ska göra någon kladdkaka ala LCHF :D

    Idag ska jag på spinning, funderar på att springa lite efter de oxå. Undra om jag verkligen kommer göra de när jag kommer hem där ifrån..haha..

    Ha en fin dag på jobbet!

    2012-02-19 | 11:34:41
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: