Som av en händelse..

Kategori:

Igår på jobbet tappade jag mitt hjärt-örhänge och upptäckte det inte förrän jag kommit hem. Kändes som att det var lite av ett tecken på att min bättre hälft skulle åka.. Två hjärtan borta på en och samma dag.

Vi bytte i alla fall julklappar igår och Ojojoj va nöjd han blev. :) Hade köpt massa flytta-hemifrån-grejer (stekpanna, grytor, tallrikar, bestick, ungsform, och diverse smågrejer till köket) och så hade jag knåpat ihop ett häfte med t.ex fri städning, filmkväll, hemlagad middag, massage och massa andra grejer och han blev sååå glad! Roligt! :) Själv fick jag en flytoverall eftersom jag alltid klagar på att jag fryser när vi är ute och fiskar och en jättefin jordglob som jag velat ha länge men varit för snål för att köpa själv. Blev jätteglad för allt! :) han är för go min pojk! Nu dröjer det 30 dagar innan vi ses igen och jag kommer ju typ dö av längtan...



Dagen har spenderats i Värnamo med farmor och farfar. Mysigt värre :) och nu har hela familjen varit ute och gått runt österskog. Strax ska granen kläs.. :)


Kolla här va långt mitt hår blivit.. Sjukt!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Gud vilket hår du har, så fint! Kan du inte visa hur ditt hår såg ut i början av året? Har du gjort något speciellt för att få det växa? :) Måste säga att din blogg inspirerat mig supermycket gällande träning och hälsosam kost! God jul och kram

    2012-12-21 | 17:06:57

Kommentera inlägget här: