Snöööööö

Kategori:

Underbar dag det varit! Älskar snön och kylan, hur gött som helst bara man klär på sig ordentligt! Har haft en lång dag i skolan och efteråt var jag tvungen att gå hem och sova en stund, var så fruktansvärt trött.. Som tur var sparkade Jennie iväg mig på bodypumpen nu ikväll och fy tusan va skönt det var! Maxade på alla muskelgrupper och jag orkar sååå mycket mer nu än tidigare! Till exempel så körde jag med MAX 10 kg på benövningarna för ca 3 månader sedan(då var benen totalt slut), idag körde jag med 25 kg på alla övningar för benen! Så den som säger att bodypump är skit och att det inte ger något har FEL!! Problemet med bodypump är att många inte vågar lasta på vikter utan kör samma vikter vecka in och vecka ut.. Inte konstigt man inte får resultat då. Det får man inte i gymmet heller om man inte ökar vikterna eller varierar övningar. Kroppen är smart, den vänjer sig.
Ikväll vill jag alltså gå mot alla bodypump-kritiker och slå ett slag för ju bodypump! Sjukt bra träningsform bara man vågar lasta på vikter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: