Snart, snart, snart!

Kategori: Allmänt

Ber om ursäkt för fruktansvärt dålig uppdatering, men jag hoppas ni förstår att jag har annat att tänka på. Idag, en LÖRDAG, var jag i skolan kl. 9.30. Pluggade med Therese i några timmar och fick en hel del gjort. Hon var duktig och var där redan vid 8. Snacka om morgonpigg tjej! Vid 13.30-tiden åkte jag hem, fixade och donade här hemma. La mig i sängen och skulle kolla på tv, men däckade och sov i 1,5 timme. Så skönt att vila upp sig inför tentan. 
 
Snart kommer Catharina hit och ska sova hos mig tills på måndag, mys! Ikväll blir det tjejmiddag på stan med de bästa tjejerna och imorgon krossar vi tentan och tar sedan lov. Underbart! 
 
Så här laddar jag upp.. Lite julmusik, tända ljus och ett glas rosé. Ett glas borde ju inte vara så farligt! ;)
Önskar er alla en fortsatt bra helg! Vi hörs imorgon. 
 
Stor kram! 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Tack, det värmer. Jag sänder massa lyckokramar, du fixar tentan! Ses i nästa vecka :D Kramar

    2012-12-15 | 20:02:15
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här: