Onepiece!

Kategori: Allmänt

För första gången sen jag köpte den har det nu blivit tillräckligt kallt för att jag ska kunna använda den. Det är nämligen 1,5 år sedan jag köpte den men den har inte kommit till användning, dels för att den varit för liten och dels för att den är så otroligt varm. Nu har jag i alla fall fisit runt i min Onepiece i två dagar och tentapluggat och fikat. Igår fick jag mycket gjort men idag har det varit väldigt mycket fokus på just fikandet.. haha! Får inte så mycket gjort idag men har räknat två gamla tentor i alla fall, nu försöker jag titta på en videoföreläsning som jag missade för ett par veckor sedan men det funkar inge vidare.. Laggar hela tiden.. Suck. 
 
 
Nu ska jag strax bege mig ut på en löprunda. Jag hoppas inte att det är allt för halt, gillar egentligen inte att springa när det är snö och halt men ska man fika på detta viset har man tyvärr inget val ;) haha! Tänkte ta Österskogsrundan idag igen, lär ju inte bli några hastighetsrekord men det ska bli skönt att komma ut lite. 
 
 
Någon som är sugen på att följa med till London i början av januari förresten? Jag har hittat billigt flyg.. 
 
Ha en bra fortsättning på dagen! Ta hand om er! 
 
Kram 
 
Gammal bild från London 2011.. Älskar den staden! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: