Nervöst!!

Kategori: Allmänt

Hejsvejs!
 
Har ni haft en bra dag? Min har varit relativt lugn, känner att jag har kontroll på läget och kan gå till tentan och bara göra't imorgon. Skön känsla kan jag meddela! Inte alls samma stirr som förra tentaperioden. Nervöst är det ju men jag vet att jag kommer göra denna tentan bra! 
 
I eftermiddag har jag och syster glidit runt på stan, handlat och fikat. Måste bara tipsa om Espresso House Tomtelatte! Jag dör ju typ, sjukt god! Testa testa! :) Köpte två nya nagellack från Essie som jag nu kletat på på mina nails. Blev inte så bra som jag tänk men skit samma.. haha, får göra om det en annan dag! 
 
Nu är tanken att jag ska pysa ner till gymmet och antingen köra ett bodypump-pass eller ett kondintionspass på gymmet. Sprang ju dock igår så ett styrkepass kanske är bättre ändå.. Får se vad jag känner för när jag kommer dit. 
 
 
Imorgon blir det uppstigning vid 6.30 för tenta kl. 8... Wish me luck! :)
 
 
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: