Miss my sis!

Kategori:

Passet blev grymt och benen smärtar fortfarande! Awsome. Känner mig stark men allt fika har satt sina spår, och nej jag säger inte det för att få kommentarer jag säger det för det är sant. Jag känner direkt när min kropp ändrar sig och det har den gjort efter två veckor konstant fikande trots träning. Det funkar inte för mig, måste äta bra mat för att hålla min vikt/form. Tur den här tentaperioden är över snart. :) över till något annat....

Eftersom jag och Jennie delar en lägenhet på 24 kvadrat på veckorna, (jag sover på en madrass på golvet och lever i en väska, har gjort det i 4 månader snart), blir det sjukt ensamt när man väl är själv. Man vänjer sig vid att alltid ha varandra nära och jag saknar i alla fall henne när jag är själv. Tror inte det är många syskon som hade klarat av det utan att slå ihjäl varandra men vi har inte bråkat en enda gång, än. :) Men sen har ju inte alla världens bästa syster heller! Love u <3

Kommentarer

  • jennie säger:

    åhh... va söt du är :) love you to!!!

    2012-12-13 | 13:36:11

Kommentera inlägget här: