Jag är så glad!

Kategori:

Känslan som har infunnit sig i min kropp går inte riktigt beskriva. Jag är bara så glad och så stolt över mig själv! Lycklig över ledigheten, över min första termin, att London är bokat, över att jag har de finaste människorna runt mig och att julen snart är här! Underbar känsla. Jag kommer bara njuta av ledigheten och ta hand om mig själv och göra massa roliga saker! Idag ska jag till exempel följa med farfar och besiktiga bilen. Hahha.. Inte så kul kanske, men jag räddar ju besiktningsboysen från en surgubbe i alla fall ;) Farfar blir alltid sur när bilen ska besiktigas, annars är han den godaste pensionärsgubben som finns :)


Skulle åkt till fin finaste Angelica idag men familjen hade fått spysjuka.. Usch! Krya på er kram skickar jag till er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: