Gör ett nytt försök!

Kategori:

Nu verkar det ju faktiskt som om det funkar att posta inlägg så jag gör ett nytt försök på gårdagens inlägg..

Som jag skrev igår så blir jag så fruktansvärt glad när jag får kommentarer här på bloggen. För några dagar sedan fick jag en kommentar om mitt hår. Får konstigt nog ganska ofta kommentarer om just mitt hår. Nu var det en som undrade hur jag tar hand om mitt hår för att det ska hålla sig så fint och växa så mycket. Jag blir nästan lite full i skratt när jag tänker på det.. Tro det eller ej men det finns nog ingen som missköter håret så som jag.. Haha! Har nog bara haft en väldig tur som fått hår av så god kvalitet.
Jag tvättat nämligen håret i det billigaste schampot jag kan hitta, ibland när jag tränar tvättar jag det två gånger varje dag, balsam använder jag aldrig. När jag tänker efter så borstar jag det knappt heller, bra när det VERKLIGEN behövs! Jag blåser håret utan värmeskydd och använder mig av sämsta sprayet på marknaden - Proffs, den rosa flaskan. Klipper mig gör jag MAX två gånger om året trots att jag har en frisör som syrra. Jag betalar väl förmodligen alldeles för lite där också antar jag.. Haha! Och när jag färgar håret blir det någon billig förpackning från ICA.. Ja, det var väl typ allt.. Jag är alltså inte den bästa att fråga när det kommer till hår och hur man ska sköta det. Det är absolut inte för att jag är snål på något sätt, jag är bara sjukt ointresserad. Finns ju så mycket annat kul att lägga pengarna på!

Tänkte att jag skulle lagt upp en bild på håret från början av året och en från nu.. Hoppas hoppas att det funkar!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3314400/images/2012/pic_50d6f2ceddf2b32cb9002a5a.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: