Fredagsmys hela dagen...

Kategori: Allmänt

.. Önskar jag att jag kunde haft men istället måste jag vara i skolan och plugga HELA dagen. Får tänka på att det bara är 2,5 dagar kvar tills tentan är gjord och jag har fyra veckors lov. DET SKA BLIR SÅ SKÖNT! 
 
Gårdagen var extremt stressig och det kändes som att jag inte fick något gjort. Skrev tentan på morgonen och det gick sjukt bra! Härligt! Sedan blev det lunch på Jensen's med goa kompisar, lunchbiffen där för 49 spänn är för övrigt väldigt god! Bra pris också :) 
Efter det blev det plugg på nästa tenta, ingen ro och vila här inte. Blev några timmar i alla fall innan jag stack iväg med grabbarna i klassen för att se Hobbit.Gå och se! Otroligt bra :) När jag väl kom hem, slängde jag ihop en kycklinggryta, städade lite i lägenheten och sedan totaldäckade jag i sängen men tvn på. hihi..
 
 
 
Nu måste jag pysa, ska möta upp bästa Therese för plugg. 
 
Önskar er en bra fredag och en trevlig helg! 
All kärlek - L. Johnsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: