Det blev 7,4 km!

Kategori: Allmänt

Om jag ska vara helt ärlig så var det nog den värsta löpturen någonsin. Värre än på den tiden jag knappt orkade springa 2 km.. Begav mig iväg med en känsla i kroppen av att det skulle bli en bra tur, ack så fel jag hade! Sprang lite mer än 2,5 km, fick stanna. Spy. Inte kul! Skit tänkte jag, ingen mening att vända eftersom jag ändå kommit en bra bit på vägen. Fortsatte. Sprang cirkus 2 km till, fick stanna. Spy. Och så här fortsatte det i 7,4 km! Ni kan ju tänka er själva.. Efter 3 rejäla spyor och 45 minuter senare (ändå en ganska bra tid ;)), var jag hemma igen. Helt slut. 
Det här beror helt och hållet på att jag ätit för lite och för tajt inpå träning. Längtar efter mina rutiner! Att jag aldrig lär mig! 
 
 
Nåja, jag lovade ju lite julbilder.. Here we go! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: