Blir lika glad varje gång!

Kategori:

Varje gång det trillar in kommentarer bli jag så glad, speciellt när de handlar om att jag inspirerat till hälsosammare levnadssätt. Det är ju helt otroligt och jag fattar det inte riktigt.. Att min lilla blogg inspirerar! Jag delar ju bara av mig av min vardag och vad som händer runt omkring mig, min träning och vad jag stoppar i min mun :) Men tydligen går det hem hos er läsare för ni har ju stannat kvar och läst hela detta året! <3
Snart firar förresten jag och bloggen 1 år ihop, vi borde ju fira detta! Men hur? Någon som har en idé?

Jag har redan börjat smida planer inför kommande år! Mycket handlar om träning och hälsa men också resor och andra skojsigheter! Har ni några roliga planer inför 2013?


Några sista frågor bara.. Vad har ni tyckt varit bra med bloggen i år och vad har varit dåligt? Vad vill ni läsa om nästa år och vad vill ni inte läsa om? Tell meeeeeee! :)



Puss från mig till dig!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3314400/images/2012/pic_50d5de14e087c35c7deeda53.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: