800 reps!

Kategori: Allmänt

Fick ett riktigt sug efter ett styrkepass innan när jag låg i soffan och glodde på tv. Lika bra att ta tillvara på tillfället tänkte jag och slängde snabbt och smidigt på mig träningskläderna, langade fram lite vikter och en stol, på med go musik och så var det bara att sätta igång. Det resulterade i 30 minuters sjukt effektiv träning för hela kroppen. Gött. Svettigt. Skönt. Underbart! Gud va jag älskar det här! 
 
Så här la jag upp passet: 
25 x benböj 
25 x armböj (på tå så långt jag orkade)
25 x cruches
25 x bicepscurl
x3
 
25 x lateral raise
25 x cruches push
25 x utfall
25 x tricepspress
x3
 
25 x dips
25 x jump squats
25 x axlar
25 x bikecrunch
x 2

Totalt 800 reps 

Perfekt pass om man inte kan ta sig till gymmet eller som idag, pissväder ute.. 

 

Nu väntar duschen sedan kommer Tilda hit, massa mys, tacos och skitsnack! <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: