Svettigt träningspass..

Kategori:

Asså jag fattar inte hur man kan svettas så här mycket. Det räcker att man typ lyfter en låda på jobbet eller går 1 minut så börjar man svettas. Men det är väl bara ett tecken på att kroppen förbränner. Har kört FF-passet nu och svetten gjorde inget annat än flödade! Göttigöttans! Vägde 66 kg blankt idag, 1,4 kg mindre än när jag vägde in mig. :) Idag hoppade jag hopprep i 10 min som uppvärmning sedan körde jag 2x15 pullover, 2x15 knäböj, 2x15 crunches med rakrygg sedan 10 minuters hopprep, efter det 2x15 raka axelpress, 2x15 höftlyft, 2x15 reversed crunch, 2x15 tricepspress, 2x15 breda knäböj, 2x15 crunches, + 2x15 bicepscurl.. Tränade i garaget så jag fick ta vad jag hade, ett gammalt liggunderlag, vikter och ett ännu äldre hopprep men det funkade det också - man tager vad man haver!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: