Slutat tidigare!

Kategori:

Vi var övermannade på jobbet idag så jag stack hem en stund tidigare än jag skulle idag. Det är ju trots allt min lediga dag och vi hade ingenting att göra, då får man ju passa på ;) Nu mumsar jag i mig pestolax med parmesan, grönsaker och bulgur och en dressing gjord på pesto/örter. Ska träna lite senare men först ska jag gosa ner mig i soffan och kolla på OS. Skönt att sova till det tycker jag, haha! Är så fruktansvärt trött... Sedan ska det letas lägenheter, satt hela kvällen igår och drömde mig bort.. Om det är någon som har ett par hundra tusen över som dem vill bli av med så är det bara att lämna dem till mig ;) haha..

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3314400/images/2012/pic_5020fb559606ee70ca000100.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: