Så var man på g igen!

Kategori:

Gav mig ut på en löprunda efter jobbet och det är jag såååå glad för! Blev ett nytt personbästa och löpningen kändes hur lätt som helst. Är det inte konstigt det här med löpning? Ena dagen svintugnt, andra dagen hur lätt som helst. När jag kom hem gjorde jag 100 situps (ja, jag sket i de andra övningarna från ff-passet, börjar tröttna på att det är samma övningar).. Det riktigt sved i magmuskler och jag börjar nu skymta några rutor där under, har inte haft några tecken på rutor någonsin men nu jäklar är dem på väg ;)


Annars då? Jo, tack! Bra som fasiken.. Nervös till tusen, det kan inte säger för många gånger.. Men annars kanon!


Ni kanske undrar resultaten efter de 10 första dagarna av fitnessfighten, kom på idag att jag nog aldrig skrev det.. Gick i alla fall ner 1,5 kg de första 10 dagarna men gick upp 2 hekto igen, likadant för Calle, vet inte vad som hände.. Har tappat 6 cm i midjan i alla fall, vilket är lika mycket som under hela förra fitnessfighten, så även fast jag inte har tappat så mycket i vikt har kroppen ändrat sig och det är ju huvudsaken. Jag är, som jag skrivit innan, inte så fokuserad på vikten utan bryr mig mer om hur kroppen ser ut (även om drömgränsen alltid varit 60 pannor ;))


Nu måste jag fylla på med energi!
Ha en fin kväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: