Passet from hell!

Kategori:

Usch o fy o blä! Jag kan verkligen konsten att köra slut på mig själv. Har nog en släng av adhd ändå. Har dubblat vikterna sen starten av fitnessfighten, körde på hårt i en timme i garaget och nu är jag helt mör i kroppen. När jag var klar fick jag ett sms av Calle "Nu har jag börjat vänja mig vid smärtan man får under träningen.." och det kan man nog säga att jag också har. Gillar att pressa musklerna tills dem skakar och svider. Nu blir en kall dusch och sedan påfyllning med energi. Härlig avslutning på dagen! Det går bra nu, kompis det går bra nu! ;)

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Bra jobbat! Hur många kg kör du med nu under t.ex. pullover och knäböj?

    2012-08-09 | 08:31:09
  • Lisa säger:

    I pullover och tricepspress kör jag med
    10 kg vikter och det är precis att jag klarar alla reps. I knäböjen kör jag också 10 kg eftersom jag inte har tyngre vikter när jag tränar hemma :) haha! Hur går det för dig?

    2012-08-09 | 10:19:46
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se
  • Kajsa säger:

    Vi är några dagar efter då vi började den 4:e (dag 5 idag). Jag kör 9 kg på tricepspressen och sen tror jag stången jag kör med väger runt 17 kg men jag tänkte höja idag. Det är en fördel att träna på gymmet eftersom man har alla vikter att välja på. Dock tar rodden död på min rumpa! Lycka till:)

    2012-08-09 | 13:53:05

Kommentera inlägget här: