Packar och donar..

Kategori:

Bröllopet igår var sååå fint! Trevligt folk och god mat, och för att inte tala om tårtan! Godaste tårtan jag ätit någon gång tror jag ;) eller så var det kanske sockret överhuvudtaget som gjorde att det smakade så gott!

Idag har jag packat och sovit, det frestar på att vara på bröllop.. Packningen går sådär eftersom jag inte har tvättat allt jag behöver ha med mig. Planeringen har liksom glidit iväg från mig sen jag träffade Herr Sjöholm som gör allting spontant.. Inte så bra att jag har tagit över det också känner jag nu .. Tur att det inte är så långt hem. :)

Nu har vi smaskat i oss en fräsch tonfiskssallad till lunch. Snart behöver jag ge mig ut på löprunda också eftersom jag fuskat i två dagar. Ouuuppppsss...


Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: