Kvällsmiddag!

Kategori:

Kollar ni på handbollen? Sverige spelar ju fruktansvärt bra hur nu. Spännande!
Vi har precis haft fredags mys här hemma, jag och mina fina päron. Pappa retas med att göra mig ännu mer nervös inför skolan. Usch! Snacka om pirr i magen..


Vi åt i alla fall grillat ikväll. Det är så gott med grillat tycker jag. Bäst av allt är kyckling eller ytterfilé som vi åt ikväll. Tillsammans med coleslaw, olika meloner, och mangoraja. En mycket bra kombination tycker jag. Gott att fylla på med energi efter träningen, som för övrigt gick mycket bra! Lite tung i benen och lite för dålig musik i lurarna men annars så gick det kanon.


Nu måste jag fortsätta titta på handbollen, mamma hejar och lever i tv-rummet värre än den värsta supporten ;)






Trevlig kväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: