Glömmer bort!

Kategori:

Ibland bara glömmer jag bort att posta inlägg till er här, typ som igår. Jag satt ute i solen i stort sätt hela kvällen och bara njöt av att kunna göra det. Underbart! Jag gjorde mig en smoothie på färska jordgubbar och kvarg och på kvällen blev det korvgrillning. Jag hann även med ett besök hos farmor och farfar, där det bjöds på en hel del onyttiga grejer och kaffe. Jag drack bara kaffe. :)


Idag är det min sista dag på jobbet och det är minst sagt en skön känsla. Har på känn att min tid i skolan kommer bli de bästa tre åren i mitt liv. Verkar vara ett gäng härliga människor som hamnat i min klass, har nämligen pratat med några över Facebook. Jag har så mycket att se framemot nu så jag bara vill att någon sparkar iväg mig till måndagen den 20e så allt bara kan börja! Åååh, detta kommer bli så kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: