Förkylningskur

Kategori: Allmänt

Jag har fortfarande inte blivit av med min förkylning och jag har testat allt som går att testa. Te, honungsvatten, kokat vatten, nezeril, strepsils, bafucin, vicks, fisherman och hostmedicin.. Nu sitter förvisso förkylningen enbart i näsan, täppt exakt hela tiden men det är lite frustrerande att det inte vill släppa helt.. Jaja.. 
 
 
Vad har hänt sen sist då? Haft de första föreläsningarna i våra kurser som vi kommer läsa framöver. Verkar aningen flummigt men jag hoppas det lättar när man pluggat lite själv i boken. Sedan var det fest på akademin i måndags och på förfesten vann jag en armhävningstävling.. ;) Övning ger ju färdighet! Det var ju trots allt några månader sen jag körde den utmaningen men det verkar som att jag kan göra en en hel armhävningar fortfarande.. Sen ska ju det ju tilläggas att jag gjorde mina på tå medan mina motståndare körde på knä ;) haha!
Ååååååh va jag ser framemot attt börja träna!! Gymkort ska inhandlas på måndag då jag också kommer köra igång med bra kost och träning MINST 4 gånger i veckan, och då kommer bloggen uppdateras bättre också! Lovar. 
 
 
Sköt om er, träna hårt och ät gott! 
 
All kärlek - L. Johnsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: