Fitnessfighten

Kategori:

Efter att ha jobbat precis heeela dagen var jag inte så värst sugen på att ge mig ut och springa och sen köra FF-passet. Men bara för att jag just är med i FF så fick det ju bli en runda ändå, tävlingsmänniska som man är! Och jag ångrar det inte en sekund, så skönt nu efteråt och jag känner mig så duktig. Fan va duktig jag känner mig!! Superkrafter hade jag i stegen idag också, det gick så lätt. Rundan som för två dagar sen tog 22.30 min tog idag 20.30 :) snacka om att förbättra tiden rejält. Min rekordtid är 19.15.. Undrar hur många dagar det ta är innan man slår det ;) Nu ska jag och mina lovely päron äta tacos sen ska jag gotta ner mig i soffan och fortsätta läsa Patrik Sjöbergs bok :) Trevlig kväll och helg önskar jag er! Massa kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: