Fitnessfighten dag 6

Kategori: Allmänt

God morgon på er! Antar att de flesta börjar jobba idag efter några veckors semester men som ni redan vet har jag slitit på en vecka redan och har en vecka framför mig.
Igår firade vi mamma med smörgåstårta och jordgubbstårta och det är då man önskar att man inte var med i fitnessfighten. Men är det kalas så är det och då tar man en bit tycker jag. Jag stod ju över både godiset och tårtan som det bjöds på på släktkalaset i lördags. :) Och såååå gott det var! Jag har ju fortfarande 24 dagar kvar så jag hinner få resultat ändå! För Mamma och Calle går det väldigt bra, båda har fått riktigt bra resultat och det har jag också. -1 kg på de fem första dagarna. Gutt! Nu är det bara att slita på ett par veckor till! Detta är så kul! Alla borde testa som vill ha en riktigt kickstart!
 
Nu ska jag ta en brakfrulle och sen ge mig ut på en löprunda. Jobbar eftermiddag idag, gött med sovmorgon så här på måndagen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: